Úvod » Blog » Desatero, které povznese Vaše podnikání

Desatero, které povznese Vaše podnikání

  1. Rychlost

    Nejen ve srovnání s bankami, ale i oproti konkurenci jsme nepoměrně rychlejší. Díky automatizaci drtivé většiny procesů jsme schopni proplácet faktury do pár minut, a to i o víkendu. Rovněž obratem schvalujeme registraci nových klientů, a navíc jsou Vám neustále k dispozici naši školení odborníci, kteří Vám rádi s čímkoliv, a hlavně ihned pomůžou.

  2. Specializace

    Soustředíme se výhradně na oblast autodopravy, se kterou máme bohaté zkušenosti, díky čemuž můžeme našim klientům zajistit i na míru šité benefity nad rámec faktoringu. Namátkou lze zmínit například významné slevy na servis či pohonné hmoty, ale je toho mnohem víc. Důkladně totiž nasloucháme potřebám dopravců a umíme jim také vyhovět, o čemž svědčí i reference našich zákazníků, které si můžete přečíst zde

  3. Bezpečnost

    Pracujeme s daty z mnoha registrů a databází, a tak jsme schopni rychle, spolehlivě, a hlavně nepřetržitě vyhodnocovat riziko jednotlivých pohledávek. Našim klientům zároveň  důkladně prověřujeme i jejich odběratele, takže mají jistotu, že se nepouští do spolupráce s neplatiči. Náš vztah bereme jako partnerství, ve kterém je cílem společný růst.

  4. Pojištění

    Díky našemu účinnému vyhodnocování rizika máme navíc naše portfolio pojištěno, a to jako jedna z mála faktoringových společností (a jako jediná nebankovní v ČR). Kryje nás renomovaná pojišťovna Euler Hermes, což našim klientům dává záruku proplacení jednotlivých pohledávek. Případné upomínky, či dokonce vymáhání tak mohou v klidu vypustit z hlavy.

  5. Nezávaznost

    Sjednání a vedení služby je zdarma, a od smlouvy navíc můžete kdykoliv a bez udání důvodu odstoupit. Garantujeme, že zpoplatněny jsou opravdu jen jednotlivé odkupy pohledávek, takže nehrozí žádné nepříjemné překvapení v podobě skrytých poplatků.  Naším cílem je být našim klientům oporou, když je třeba a nikoliv přítěží.

  6. Jednoduchost

    Zapomeňte na zbytečné papírování! S námi vše vyřešíte digitálně třeba z pohodlí domova. Během registrace i v případě odkupu jednotlivých pohledávek si vystačíme s naskenováním základních dokumentů, takže Vám žádný z procesů nezabere více než pár minut. I v tomto chceme být našim klientům oporou, a proto trvale myslíme na zjednodušení a automatizaci pracovních procesů.  

  7. Přehlednost

    Díky Klientské zóně mají naši zákazníci o všech svých pohledávkách i odběratelích dokonalý přehled. V reálném čase tam mohou sledovat všechny potřebné informace včetně průběžně aktualizovaného hodnocení finančního zdraví jejich odběratelů. Pro nové klienty je samozřejmostí srozumitelné instruktážní video i konzultace.

  8. Dostupnost

    Nevyžadujeme minimální objem či postoupení všech faktur. Náš klient si sám zvolí, jaké faktury nám chce zaslat. Díky automatizovaným procesům totiž zvládáme snadno zpracovat všechny faktury, od nejmenších po největší, což nám umožňuje dát našim klientům v podstatě neomezené podmínky. Navíc proplácíme faktury také v eurech a pracujeme i na dalších měnách.

  9. Osobní přístup

    Naši klienti pro nás nejsou jen anonymní čísla v tabulkách. Pravidelně s nimi komunikujeme a pomáháme jim řešit jejich individuální záležitosti, které ani nemusí být nutně spojeny s financováním jejich podnikání. Několika našim klientům jsme například pomohli sehnat nové, a hlavně spolehlivé řidiče.

  10. Faktoring není půjčka

    Našim klientům pomáháme dostat se dříve k penězům, které jim právem náleží. Faktoring se proto nezanáší do registru dlužníků, což je zejména v kombinaci s úvěrem například na další vozidlo zásadní výhodou. Více o tom, co přesně je to faktoring, si můžete přečíst v tomto krátkém článku.

 

Zpět na blog